L'applicazione del marketing territoriale alle regioni italiane: il caso di Lazio e Sardegna

Cianci, Andrea (A.A. 2008/2009) L'applicazione del marketing territoriale alle regioni italiane: il caso di Lazio e Sardegna. Tesi di Laurea in Marketing territoriale, LUISS Guido Carli, relatore Matteo Giuliano Caroli, pp. 84. [Master's Degree Thesis]

Full text for this thesis not available from the repository.

Abstract/Index

Analisi contesto socio–economico. Confronto tra le due regioni. Caso operativo.

References

Bibliografia: pp. 82-84.

Thesis Type: Master's Degree Thesis
Institution: LUISS Guido Carli
Degree Program: Master's Degree Programs > Master's Degree Program in Economics and Business Management (84/S)
Chair: Marketing territoriale
Thesis Supervisor: Caroli, Matteo Giuliano
Thesis Co-Supervisor: Manzocchi, Stefano
Academic Year: 2008/2009
Session: Extraordinary
Deposited by: SARA DI PERNA
Date Deposited: 14 Jul 2011 13:46
Last Modified: 20 Nov 2018 08:03
URI: https://tesi.luiss.it/id/eprint/5616

Downloads

Downloads per month over past year

Repository Staff Only

View Item View Item