Il ruolo del cliente industriale nel processo di innovazione: il caso Loccioni

Duranti, Marco (A.A. 2008/2009) Il ruolo del cliente industriale nel processo di innovazione: il caso Loccioni. Tesi di Laurea in Marketing industriale, LUISS Guido Carli, relatore Alberto Marcati, pp. 116. [Master's Degree Thesis]

Full text for this thesis not available from the repository.

Abstract/Index

Il tema dell’innovazione negli studi di marketing. Il ruolo del cliente nell’innovazione. Il processo innovativo nel Gruppo Loccioni. La costruzione di un network per l’innovazione: la leaf community.

References

Bibliografia: pp. 113-116.

Thesis Type: Master's Degree Thesis
Institution: LUISS Guido Carli
Degree Program: Master's Degree Programs > Master's Degree Program in Economics and Business Management (84/S)
Chair: Marketing industriale
Thesis Supervisor: Marcati, Alberto
Thesis Co-Supervisor: Cellini, Paolo
Academic Year: 2008/2009
Session: Extraordinary
Deposited by: SARA DI PERNA
Date Deposited: 15 Jul 2011 12:56
Last Modified: 06 Nov 2018 09:10
URI: https://tesi.luiss.it/id/eprint/5678

Downloads

Downloads per month over past year

Repository Staff Only

View Item View Item