Le peculiarità nei processi di internazionalizzazione delle imprese culturali: il caso della Fondazione Guggenheim

Simeone, Silvia (A.A. 2011/2012) Le peculiarità nei processi di internazionalizzazione delle imprese culturali: il caso della Fondazione Guggenheim. Tesi di Laurea in Marketing internazionale (corso progredito), LUISS Guido Carli, relatore Michele Quintano, pp. 146. [Master's Degree Thesis]

Full text for this thesis not available from the repository.

Abstract/Index

Economia, marketing e cultura. Il marketing dei musei. Strategie di marca e internazionalizzazione dei musei. Case study: la Fondazione Guggenheim.

References

Bibliografia: pp. 133-146.

Thesis Type: Master's Degree Thesis
Institution: LUISS Guido Carli
Degree Program: Master's Degree Programs > Master's Degree Program in Economics and Business Management (LM-77)
Chair: Marketing internazionale (corso progredito)
Thesis Supervisor: Quintano, Michele
Thesis Co-Supervisor: Caroli, Matteo Giuliano
Academic Year: 2011/2012
Session: Extraordinary
Deposited by: Alessandro Perfetti
Date Deposited: 13 Sep 2013 10:18
Last Modified: 19 May 2015 23:30
URI: https://tesi.luiss.it/id/eprint/10167

Downloads

Downloads per month over past year

Repository Staff Only

View Item View Item