Le peculiarità nei processi di internazionalizzazione delle imprese culturali: il caso della Fondazione Guggenheim
Simeone, Silvia (A.A. 2011/2012) Le peculiarità nei processi di internazionalizzazione delle imprese culturali: il caso della Fondazione Guggenheim. Tesi di Laurea in Marketing internazionale (corso progredito), LUISS Guido Carli, relatore Michele Quintano, pp. 146. [Master's Degree Thesis]
Full text for this thesis not available from the repository.
Abstract/Index
Economia, marketing e cultura. Il marketing dei musei. Strategie di marca e internazionalizzazione dei musei. Case study: la Fondazione Guggenheim.
References
Bibliografia: pp. 133-146.
Thesis Type: | Master's Degree Thesis |
---|---|
Institution: | LUISS Guido Carli |
Degree Program: | Master's Degree Programs > Master's Degree Program in Economics and Business Management (LM-77) |
Chair: | Marketing internazionale (corso progredito) |
Thesis Supervisor: | Quintano, Michele |
Thesis Co-Supervisor: | Caroli, Matteo Giuliano |
Academic Year: | 2011/2012 |
Session: | Extraordinary |
Deposited by: | Alessandro Perfetti |
Date Deposited: | 13 Sep 2013 10:18 |
Last Modified: | 19 May 2015 23:30 |
URI: | https://tesi.luiss.it/id/eprint/10167 |
Downloads
Downloads per month over past year
Repository Staff Only
View Item |