Strategie politiche di marketing: il caso Ferrero

Cerati, Marta (A.A. 2006/2007) Strategie politiche di marketing: il caso Ferrero. Tesi di Laurea in Economia e gestione delle imprese, LUISS Guido Carli, relatore Paolo Boccardelli, pp. 141. [Bachelor's Degree Thesis]

Full text for this thesis not available from the repository.

Abstract/Index

Le strategie competitive di base. Le decisioni di marketing strategico. Le strategie di posizionamento. Strumenti tattici di marketing. La Ferrero e Kinder Sorpresa.

References

Bibliografia: pp. 139-141.

Thesis Type: Bachelor's Degree Thesis
Institution: LUISS Guido Carli
Degree Program: Bachelor's Degree Programs > Bachelor's Degree Program in Business Administration (17)
Chair: Economia e gestione delle imprese
Thesis Supervisor: Boccardelli, Paolo
Academic Year: 2006/2007
Session: Extraordinary
Deposited by: Maria Teresa Nisticò
Date Deposited: 04 Feb 2011 09:55
Last Modified: 19 May 2015 22:25
URI: https://tesi.luiss.it/id/eprint/1045

Downloads

Downloads per month over past year

Repository Staff Only

View Item View Item