Il ruolo del brand nel mercato dei beni industriali

Pierotti, Edoardo (A.A. 2012/2013) Il ruolo del brand nel mercato dei beni industriali. Tesi di Laurea in Marketing industriale, LUISS Guido Carli, relatore Riccardo Lanzara, pp. 99. [Master's Degree Thesis]

Full text for this thesis not available from the repository.

Abstract/Index

Brand e mercato. Sviluppo e gestione del brand equity nel B2B. Case studies. Prospettive per il branding industriale.

References

Bibliografia: pp. 96-99.

Thesis Type: Master's Degree Thesis
Institution: LUISS Guido Carli
Degree Program: Master's Degree Programs > Master's Degree Program in Economics and Business Management (LM-77)
Chair: Marketing industriale
Thesis Supervisor: Lanzara, Riccardo
Thesis Co-Supervisor: Romani, Simona
Academic Year: 2012/2013
Session: Summer
Deposited by: Alessandro Perfetti
Date Deposited: 12 Nov 2013 17:34
Last Modified: 19 May 2015 23:34
URI: https://tesi.luiss.it/id/eprint/10565

Downloads

Downloads per month over past year

Repository Staff Only

View Item View Item