Il punto di contatto tra la brand experience e la brand commnunity: il caso Vespa Piaggio
Schiavo, Federica (A.A. 2012/2013) Il punto di contatto tra la brand experience e la brand commnunity: il caso Vespa Piaggio. Tesi di Laurea in Marketing, LUISS Guido Carli, relatore Alberto Marcati, pp. 56. [Bachelor's Degree Thesis]
Full text for this thesis not available from the repository.
Abstract/Index
Dal marketing tradizionale al marketing dell'esperienza. Il caso Vespa. Obiettivi di ricerca e metodologia.
References
Bibliografia: pp. 48-56.
Thesis Type: | Bachelor's Degree Thesis |
---|---|
Institution: | LUISS Guido Carli |
Degree Program: | Bachelor's Degree Programs > Bachelor's Degree Program in Economics and Management (L-18) |
Chair: | Marketing |
Thesis Supervisor: | Marcati, Alberto |
Academic Year: | 2012/2013 |
Session: | Autumn |
Deposited by: | Alessandro Perfetti |
Date Deposited: | 13 Mar 2014 12:39 |
Last Modified: | 30 Oct 2018 11:44 |
URI: | https://tesi.luiss.it/id/eprint/11277 |
Downloads
Downloads per month over past year
Repository Staff Only
View Item |