Il punto di contatto tra la brand experience e la brand commnunity: il caso Vespa Piaggio

Schiavo, Federica (A.A. 2012/2013) Il punto di contatto tra la brand experience e la brand commnunity: il caso Vespa Piaggio. Tesi di Laurea in Marketing, LUISS Guido Carli, relatore Alberto Marcati, pp. 56. [Bachelor's Degree Thesis]

Full text for this thesis not available from the repository.

Abstract/Index

Dal marketing tradizionale al marketing dell'esperienza. Il caso Vespa. Obiettivi di ricerca e metodologia.

References

Bibliografia: pp. 48-56.

Thesis Type: Bachelor's Degree Thesis
Institution: LUISS Guido Carli
Degree Program: Bachelor's Degree Programs > Bachelor's Degree Program in Economics and Management (L-18)
Chair: Marketing
Thesis Supervisor: Marcati, Alberto
Academic Year: 2012/2013
Session: Autumn
Deposited by: Alessandro Perfetti
Date Deposited: 13 Mar 2014 12:39
Last Modified: 30 Oct 2018 11:44
URI: https://tesi.luiss.it/id/eprint/11277

Downloads

Downloads per month over past year

Repository Staff Only

View Item View Item