Strategie di brand management e contabilizzazione del marchio: il caso A.S.Roma S.p.a.

Carlomagno, Guido (A.A. 2006/2007) Strategie di brand management e contabilizzazione del marchio: il caso A.S.Roma S.p.a. Tesi di Laurea in Economia aziendale, LUISS Guido Carli, relatore Giovanni Fiori, pp. 151. [Bachelor's Degree Thesis]

WarningThere is a more recent version of this item available.

Full text for this thesis not available from the repository.

Abstract/Index

Il marchio d’impresa. L’iscrizione in bilancio del marchio d’impresa. La stima del valore economico del marchio d’impresa. Il marchio d’impresa nel conferimento di un ramo d’azienda: l’operazione compiuta da A.S.Roma S.p.a.

References

Bibliografia: pp. 145-151.

Thesis Type: Bachelor's Degree Thesis
Institution: LUISS Guido Carli
Degree Program: Bachelor's Degree Programs > Bachelor's Degree Program in Business Administration (17)
Chair: Economia aziendale
Thesis Supervisor: Fiori, Giovanni
Academic Year: 2006/2007
Session: Extraordinary
Deposited by: Maria Teresa Nisticò
Date Deposited: 07 Feb 2011 15:45
Last Modified: 11 Dec 2017 14:19
URI: https://tesi.luiss.it/id/eprint/1132

Available Versions of this Item

Downloads

Downloads per month over past year

Repository Staff Only

View Item View Item