Strategie di brand management e contabilizzazione del marchio: il caso A.S.Roma S.p.a.
Carlomagno, Guido (A.A. 2006/2007) Strategie di brand management e contabilizzazione del marchio: il caso A.S.Roma S.p.a. Tesi di Laurea in Economia aziendale, LUISS Guido Carli, relatore Giovanni Fiori, pp. 151. [Bachelor's Degree Thesis]
There is a more recent version of this item available. |
Full text for this thesis not available from the repository.
Abstract/Index
Il marchio d’impresa. L’iscrizione in bilancio del marchio d’impresa. La stima del valore economico del marchio d’impresa. Il marchio d’impresa nel conferimento di un ramo d’azienda: l’operazione compiuta da A.S.Roma S.p.a.
References
Bibliografia: pp. 145-151.
Thesis Type: | Bachelor's Degree Thesis |
---|---|
Institution: | LUISS Guido Carli |
Degree Program: | Bachelor's Degree Programs > Bachelor's Degree Program in Business Administration (17) |
Chair: | Economia aziendale |
Thesis Supervisor: | Fiori, Giovanni |
Academic Year: | 2006/2007 |
Session: | Extraordinary |
Deposited by: | Maria Teresa Nisticò |
Date Deposited: | 07 Feb 2011 15:45 |
Last Modified: | 11 Dec 2017 14:19 |
URI: | https://tesi.luiss.it/id/eprint/1132 |
Available Versions of this Item
- Strategie di brand management e contabilizzazione del marchio: il caso A.S.Roma S.p.a. (deposited 07 Feb 2011 15:45) [Currently Displayed]
Downloads
Downloads per month over past year
Repository Staff Only
View Item |