Valutazione del brand nelle imprese del lusso: il caso Bulgari

Simeone, Alessia (A.A. 2012/2013) Valutazione del brand nelle imprese del lusso: il caso Bulgari. Tesi di Laurea in Economia aziendale, LUISS Guido Carli, relatore Alessandro Musaio, pp. 102. [Bachelor's Degree Thesis]

Full text for this thesis not available from the repository.

Abstract/Index

Il settore del lusso. Il brand. Valutazione del brand. Il caso Bulgari.

References

Bibliografia: pp. 96-102.

Thesis Type: Bachelor's Degree Thesis
Institution: LUISS Guido Carli
Degree Program: Bachelor's Degree Programs > Bachelor's Degree Program in Economics and Management (L-18)
Chair: Economia aziendale
Thesis Supervisor: Musaio, Alessandro
Academic Year: 2012/2013
Session: Autumn
Deposited by: Alessandro Perfetti
Date Deposited: 24 Mar 2014 13:27
Last Modified: 19 May 2015 23:42
URI: https://tesi.luiss.it/id/eprint/11459

Downloads

Downloads per month over past year

Repository Staff Only

View Item View Item