Valutazione del brand nelle imprese del lusso: il caso Bulgari
Simeone, Alessia (A.A. 2012/2013) Valutazione del brand nelle imprese del lusso: il caso Bulgari. Tesi di Laurea in Economia aziendale, LUISS Guido Carli, relatore Alessandro Musaio, pp. 102. [Bachelor's Degree Thesis]
Full text for this thesis not available from the repository.
Abstract/Index
Il settore del lusso. Il brand. Valutazione del brand. Il caso Bulgari.
References
Bibliografia: pp. 96-102.
Thesis Type: | Bachelor's Degree Thesis |
---|---|
Institution: | LUISS Guido Carli |
Degree Program: | Bachelor's Degree Programs > Bachelor's Degree Program in Economics and Management (L-18) |
Chair: | Economia aziendale |
Thesis Supervisor: | Musaio, Alessandro |
Academic Year: | 2012/2013 |
Session: | Autumn |
Deposited by: | Alessandro Perfetti |
Date Deposited: | 24 Mar 2014 13:27 |
Last Modified: | 19 May 2015 23:42 |
URI: | https://tesi.luiss.it/id/eprint/11459 |
Downloads
Downloads per month over past year
Repository Staff Only
View Item |