Il brand di canale per la vendita di auto usate

Passaro, Andrea Vincenzo (A.A. 2012/2013) Il brand di canale per la vendita di auto usate. Tesi di Laurea in Sistemi di distribuzione e vendite, LUISS Guido Carli, relatore Dante Del Viscovo, pp. 127. [Master's Degree Thesis]

Full text for this thesis not available from the repository.

Abstract/Index

L’importanza del brand. Analisi mercato dell’usato auto in Italia. Il valore aggiunto del brand nel mercato dell’usato.

References

Bibliografia: pp. 123-127.

Thesis Type: Master's Degree Thesis
Institution: LUISS Guido Carli
Degree Program: Master's Degree Programs > Master's Degree Program in Economics and Business Management (LM-77)
Chair: Sistemi di distribuzione e vendite
Thesis Supervisor: Del Viscovo, Dante
Thesis Co-Supervisor: Ibarra, Máximo
Academic Year: 2012/2013
Session: Autumn
Deposited by: Alessandro Perfetti
Date Deposited: 24 Mar 2014 17:32
Last Modified: 19 May 2015 23:42
URI: https://tesi.luiss.it/id/eprint/11490

Downloads

Downloads per month over past year

Repository Staff Only

View Item View Item