Il ruolo del brand e le politiche di rebranding oggi: il caso Pepsi
Malinconico, Gilda (A.A. 2012/2013) Il ruolo del brand e le politiche di rebranding oggi: il caso Pepsi. Tesi di Laurea in Comunicazione d'impresa, LUISS Guido Carli, relatore Antonio Cocozza, pp. 64. [Bachelor's Degree Thesis]
Full text for this thesis not available from the repository.
Abstract/Index
L'importanza della comunicazione nell'organizzazione. Dal simbolo al sistema: la visual identity. Brand e rebranding oggi: il caso Pepsi.
References
Bibliografia: pp. 62-64.
Thesis Type: | Bachelor's Degree Thesis |
---|---|
Institution: | LUISS Guido Carli |
Degree Program: | Bachelor's Degree Programs > Bachelor's Degree Program in Political Science (L36) |
Chair: | Comunicazione d'impresa |
Thesis Supervisor: | Cocozza, Antonio |
Academic Year: | 2012/2013 |
Session: | Autumn |
Deposited by: | Alessandro Perfetti |
Date Deposited: | 16 Apr 2014 10:41 |
Last Modified: | 19 May 2015 23:44 |
URI: | https://tesi.luiss.it/id/eprint/11610 |
Downloads
Downloads per month over past year
Repository Staff Only
View Item |