Il ruolo del brand e le politiche di rebranding oggi: il caso Pepsi

Malinconico, Gilda (A.A. 2012/2013) Il ruolo del brand e le politiche di rebranding oggi: il caso Pepsi. Tesi di Laurea in Comunicazione d'impresa, LUISS Guido Carli, relatore Antonio Cocozza, pp. 64. [Bachelor's Degree Thesis]

Full text for this thesis not available from the repository.

Abstract/Index

L'importanza della comunicazione nell'organizzazione. Dal simbolo al sistema: la visual identity. Brand e rebranding oggi: il caso Pepsi.

References

Bibliografia: pp. 62-64.

Thesis Type: Bachelor's Degree Thesis
Institution: LUISS Guido Carli
Degree Program: Bachelor's Degree Programs > Bachelor's Degree Program in Political Science (L36)
Chair: Comunicazione d'impresa
Thesis Supervisor: Cocozza, Antonio
Academic Year: 2012/2013
Session: Autumn
Deposited by: Alessandro Perfetti
Date Deposited: 16 Apr 2014 10:41
Last Modified: 19 May 2015 23:44
URI: https://tesi.luiss.it/id/eprint/11610

Downloads

Downloads per month over past year

Repository Staff Only

View Item View Item