Co-creare per innovare: il nuovo volto del marketing nell'era del web 2.0 e della crisi economica
De-Marchi, Giulia (A.A. 2012/2013) Co-creare per innovare: il nuovo volto del marketing nell'era del web 2.0 e della crisi economica. Tesi di Laurea in Marketing, LUISS Guido Carli, relatore Paolo Mazzoletti, pp. 45. [Bachelor's Degree Thesis]
Full text for this thesis not available from the repository.
Abstract/Index
Dall’orientamento al cliente alla co-creazione. Rivoluzione digitale e web 2.0: nascita della Wikinomics. La riscoperta del “vantaggio collaborativo”.
References
Bibliografia: pp. 43-45.
Thesis Type: | Bachelor's Degree Thesis |
---|---|
Institution: | LUISS Guido Carli |
Degree Program: | Bachelor's Degree Programs > Bachelor's Degree Program in Political Science (L36) |
Chair: | Marketing |
Thesis Supervisor: | Mazzoletti, Paolo |
Academic Year: | 2012/2013 |
Session: | Autumn |
Deposited by: | Alessandro Perfetti |
Date Deposited: | 22 Apr 2014 12:48 |
Last Modified: | 19 May 2015 23:44 |
URI: | https://tesi.luiss.it/id/eprint/11648 |
Downloads
Downloads per month over past year
Repository Staff Only
View Item |