Co-creare per innovare: il nuovo volto del marketing nell'era del web 2.0 e della crisi economica

De-Marchi, Giulia (A.A. 2012/2013) Co-creare per innovare: il nuovo volto del marketing nell'era del web 2.0 e della crisi economica. Tesi di Laurea in Marketing, LUISS Guido Carli, relatore Paolo Mazzoletti, pp. 45. [Bachelor's Degree Thesis]

Full text for this thesis not available from the repository.

Abstract/Index

Dall’orientamento al cliente alla co-creazione. Rivoluzione digitale e web 2.0: nascita della Wikinomics. La riscoperta del “vantaggio collaborativo”.

References

Bibliografia: pp. 43-45.

Thesis Type: Bachelor's Degree Thesis
Institution: LUISS Guido Carli
Degree Program: Bachelor's Degree Programs > Bachelor's Degree Program in Political Science (L36)
Chair: Marketing
Thesis Supervisor: Mazzoletti, Paolo
Academic Year: 2012/2013
Session: Autumn
Deposited by: Alessandro Perfetti
Date Deposited: 22 Apr 2014 12:48
Last Modified: 19 May 2015 23:44
URI: https://tesi.luiss.it/id/eprint/11648

Downloads

Downloads per month over past year

Repository Staff Only

View Item View Item