Influenza, reputazione e visibilità su Twitter: un’analisi semiotica

Bachetti, Gian Mario (A.A. 2012/2013) Influenza, reputazione e visibilità su Twitter: un’analisi semiotica. Tesi di Laurea in Semiotica dei media, LUISS Guido Carli, relatore Paolo Peverini, pp. 115. [Master's Degree Thesis]

[img] PDF (Full text)
Download (713kB)
[img]
Preview
PDF (Sintesi)
Download (5MB)

Abstract/Index

Nuovi media e social network tra esperienza, visibilità e influenza. Klout e il calcolo dell'influenza. Una questione enunciativa.

References

Bibliografia e sitografia: pp. 110-115.

Thesis Type: Master's Degree Thesis
Institution: LUISS Guido Carli
Degree Program: Master's Degree Programs > Master's Degree Program in Government Studies and Public Communication (LM-62)
Chair: Semiotica dei media
Thesis Supervisor: Peverini, Paolo
Thesis Co-Supervisor: Sorice, Michele
Academic Year: 2012/2013
Session: Extraordinary
Deposited by: Maria Teresa Nisticò
Date Deposited: 06 May 2014 17:32
Last Modified: 19 May 2015 23:45
URI: https://tesi.luiss.it/id/eprint/11700

Downloads

Downloads per month over past year

Repository Staff Only

View Item View Item