Le strategie del trailer e il marketing non convenzionale

Pelosi, Sara (A.A. 2012/2013) Le strategie del trailer e il marketing non convenzionale. Tesi di Laurea in Linguaggi e mercati dell'audiovisivo, LUISS Guido Carli, relatore Dario Edoardo Viganò, pp. 130. [Master's Degree Thesis]

Full text for this thesis not available from the repository.

Abstract/Index

Introduzione al trailer cinematografico. Trailer tra testo e paratesto. Il trailer e le strategie di marketing. Casi di studio.

References

Bibliografia: pp. 126-130.

Thesis Type: Master's Degree Thesis
Institution: LUISS Guido Carli
Degree Program: Master's Degree Programs > Master's Degree Program in Government Studies and Public Communication (LM-62)
Chair: Linguaggi e mercati dell'audiovisivo
Thesis Supervisor: Viganò, Dario Edoardo
Thesis Co-Supervisor: Balassone, Stefano
Academic Year: 2012/2013
Session: Autumn
Deposited by: Alessandro Perfetti
Date Deposited: 08 May 2014 11:27
Last Modified: 19 May 2015 23:45
URI: https://tesi.luiss.it/id/eprint/11733

Downloads

Downloads per month over past year

Repository Staff Only

View Item View Item