Campagna elettorale 2013: convivenza e integrazione tra media tradizionali e nuove piattaforme digitali
Percoco, Isabella Giulia (A.A. 2012/2013) Campagna elettorale 2013: convivenza e integrazione tra media tradizionali e nuove piattaforme digitali. Tesi di Laurea in Politiche della televisione, LUISS Guido Carli, relatore Stefano Balassone, pp. 121. [Master's Degree Thesis]
Full text for this thesis not available from the repository.
Abstract/Index
I media e la società. La comunicazione politica e le campagne elettorali oggi. I media e le elezioni politiche 2013. I nuovi elettori.
References
Bibliografia: pp. 117-121.
| Thesis Type: | Master's Degree Thesis |
|---|---|
| Institution: | LUISS Guido Carli |
| Degree Program: | Master's Degree Programs > Master's Degree Program in Government Studies and Public Communication (LM-62) |
| Chair: | Politiche della televisione |
| Thesis Supervisor: | Balassone, Stefano |
| Thesis Co-Supervisor: | De Sio, Lorenzo |
| Academic Year: | 2012/2013 |
| Session: | Autumn |
| Deposited by: | Alessandro Perfetti |
| Date Deposited: | 08 May 2014 11:32 |
| Last Modified: | 19 May 2015 23:45 |
| URI: | https://tesi.luiss.it/id/eprint/11734 |
Downloads
Downloads per month over past year
Repository Staff Only
![]() |
View Item |



