Il neuromarketing e il fattore emotivo nella decisione del consumatore
Agostini, Virginia (A.A. 2012/2013) Il neuromarketing e il fattore emotivo nella decisione del consumatore. Tesi di Laurea in Psicologia ed economia, LUISS Guido Carli, relatore Cristiano Castelfranchi, pp. 66. [Bachelor's Degree Thesis]
Full text for this thesis not available from the repository.
Abstract/Index
Il processo di marketing. I tre cervelli che influenzano le nostre decisioni. Gli obiettivi del neuromarketing.
References
Bibliografia: pp. 64-66.
Thesis Type: | Bachelor's Degree Thesis |
---|---|
Institution: | LUISS Guido Carli |
Degree Program: | Bachelor's Degree Programs > Bachelor's Degree Program in Economics and Management (L-18) |
Chair: | Psicologia ed economia |
Thesis Supervisor: | Castelfranchi, Cristiano |
Academic Year: | 2012/2013 |
Session: | Extraordinary |
Deposited by: | Alessandro Perfetti |
Date Deposited: | 07 Jul 2014 11:58 |
Last Modified: | 19 May 2015 23:49 |
URI: | https://tesi.luiss.it/id/eprint/12179 |
Downloads
Downloads per month over past year
Repository Staff Only
View Item |