Marketing esperienziale: il caso del Nivea Temporary Shop

Pignataro, Maria Federica (A.A. 2006/2007) Marketing esperienziale: il caso del Nivea Temporary Shop. Tesi di Laurea in Economia e gestione delle imprese di servizi, LUISS Guido Carli, relatore Renato Mele, pp. 52. [Bachelor's Degree Thesis]

Full text for this thesis not available from the repository.

Abstract/Index

Marketing esperienziale. L'esperienza. Le fasi del CEM. Il caso del Nivea Temporary Shop.

References

Bibliografia: p. 52.

Thesis Type: Bachelor's Degree Thesis
Institution: LUISS Guido Carli
Degree Program: Bachelor's Degree Programs > Bachelor's Degree Program in Business Administration (17)
Chair: Economia e gestione delle imprese di servizi
Thesis Supervisor: Mele, Renato
Academic Year: 2006/2007
Session: Extraordinary
Deposited by: Maria Teresa Nisticò
Date Deposited: 11 Feb 2011 14:44
Last Modified: 04 Sep 2018 07:23
URI: https://tesi.luiss.it/id/eprint/1260

Downloads

Downloads per month over past year

Repository Staff Only

View Item View Item