Il sistema del franchising come strategia di distribuzione nel settore della moda

Della Volpe, Maria Carolina (A.A. 2013/2014) Il sistema del franchising come strategia di distribuzione nel settore della moda. Tesi di Laurea in Economia aziendale, LUISS Guido Carli, relatore Riccardo Tiscini, pp. 56. [Bachelor's Degree Thesis]

Full text for this thesis not available from the repository.

Abstract/Index

Il sistema di franchising. Il franchising come strumento di penetrazione nei mercati esteri. Il franchising nel settore moda.

References

Bibliografia: p. 56.

Thesis Type: Bachelor's Degree Thesis
Institution: LUISS Guido Carli
Degree Program: Bachelor's Degree Programs > Bachelor's Degree Program in Economics and Management (17)
Chair: Economia aziendale
Thesis Supervisor: Tiscini, Riccardo
Academic Year: 2013/2014
Session: Summer
Deposited by: Alessandro Perfetti
Date Deposited: 06 Oct 2014 14:21
Last Modified: 19 May 2015 23:55
URI: https://tesi.luiss.it/id/eprint/12789

Downloads

Downloads per month over past year

Repository Staff Only

View Item View Item