Cinema e valorizzazione dei luoghi: una questione di marketing territoriale

Cilento, Eleonora (A.A. 2013/2014) Cinema e valorizzazione dei luoghi: una questione di marketing territoriale. Tesi di Laurea in Linguaggi e mercati dell'audiovisivo, LUISS Guido Carli, relatore Dario Edoardo Viganò, pp. 127. [Master's Degree Thesis]

Full text for this thesis not available from the repository.

Abstract/Index

Il marketing territoriale e della cultura. Il film come strumento di promozione del territorio. Case study: la grande bellezza.

References

Bibliografia: pp. 123-127.

Thesis Type: Master's Degree Thesis
Institution: LUISS Guido Carli
Degree Program: Master's Degree Programs > Master's Degree Program in Government Studies and Public Communication (LM-62)
Chair: Linguaggi e mercati dell'audiovisivo
Thesis Supervisor: Viganò, Dario Edoardo
Thesis Co-Supervisor: Amendola, Nicola
Academic Year: 2013/2014
Session: Summer
Deposited by: Alessandro Perfetti
Date Deposited: 07 Nov 2014 12:53
Last Modified: 19 May 2015 23:57
URI: https://tesi.luiss.it/id/eprint/12963

Downloads

Downloads per month over past year

Repository Staff Only

View Item View Item