Luxury strategies in new sectors: the case of Prada-Marchesi

Amicucci, Elisabetta (A.A. 2013/2014) Luxury strategies in new sectors: the case of Prada-Marchesi. Tesi di Laurea in Revisione, deontologia e tecnica professionale, LUISS Guido Carli, relatore Fabio Fortuna, pp. 101. [Master's Degree Thesis]

[img] PDF (Full text)
Download (1MB)
[img]
Preview
PDF (Sintesi)
Download (584kB)

Abstract/Index

Introduzione all'argomento. Comunicazione e strategie adottate dalle luxury compagnie. Expo 2015: il mercato italiano del food & wine. Le logiche di acquisizione. Presentazione del caso: Prada acquista Marchesi.

References

Bibliografia e sitografia: pp. 96-101.

Thesis Type: Master's Degree Thesis
Institution: LUISS Guido Carli
Degree Program: Master's Degree Programs > Master's Degree Program in Business Accounting (LM-77)
Chair: Revisione, deontologia e tecnica professionale
Thesis Supervisor: Fortuna, Fabio
Thesis Co-Supervisor: Di Lazzaro, Fabrizio
Academic Year: 2013/2014
Session: Autumn
Deposited by: Maria Teresa Nisticò
Date Deposited: 09 Mar 2015 14:09
Last Modified: 20 May 2015 00:04
URI: https://tesi.luiss.it/id/eprint/13602

Downloads

Downloads per month over past year

Repository Staff Only

View Item View Item