Luxury strategies in new sectors: the case of Prada-Marchesi
Amicucci, Elisabetta (A.A. 2013/2014) Luxury strategies in new sectors: the case of Prada-Marchesi. Tesi di Laurea in Revisione, deontologia e tecnica professionale, LUISS Guido Carli, relatore Fabio Fortuna, pp. 101. [Master's Degree Thesis]
PDF (Full text)
Download (1MB) |
||
|
PDF (Sintesi)
Download (584kB) |
Abstract/Index
Introduzione all'argomento. Comunicazione e strategie adottate dalle luxury compagnie. Expo 2015: il mercato italiano del food & wine. Le logiche di acquisizione. Presentazione del caso: Prada acquista Marchesi.
References
Bibliografia e sitografia: pp. 96-101.
Thesis Type: | Master's Degree Thesis |
---|---|
Institution: | LUISS Guido Carli |
Degree Program: | Master's Degree Programs > Master's Degree Program in Business Accounting (LM-77) |
Chair: | Revisione, deontologia e tecnica professionale |
Thesis Supervisor: | Fortuna, Fabio |
Thesis Co-Supervisor: | Di Lazzaro, Fabrizio |
Academic Year: | 2013/2014 |
Session: | Autumn |
Deposited by: | Maria Teresa Nisticò |
Date Deposited: | 09 Mar 2015 14:09 |
Last Modified: | 20 May 2015 00:04 |
URI: | https://tesi.luiss.it/id/eprint/13602 |
Downloads
Downloads per month over past year
Repository Staff Only
View Item |