Le strategie retail nel sistema moda: il caso Zara

Nasti, Marta (A.A. 2006/2007) Le strategie retail nel sistema moda: il caso Zara. Tesi di Laurea in Marketing industriale, LUISS Guido Carli, relatore Alberto Marcati, pp. 82. [Master's Degree Thesis]

Full text for this thesis not available from the repository.

Abstract/Index

La strategia retail nel settore della moda. La gestione del punto vendita nel settore della moda. Il Gruppo Inditex.

References

Bibliografia: pp. 80-82.

Thesis Type: Master's Degree Thesis
Institution: LUISS Guido Carli
Degree Program: Master's Degree Programs > Master's Degree Program in Economics and Business Management (84/S)
Chair: Marketing industriale
Thesis Supervisor: Marcati, Alberto
Thesis Co-Supervisor: Cellini, Paolo
Academic Year: 2006/2007
Session: Extraordinary
Deposited by: Maria Teresa Nisticò
Date Deposited: 15 Feb 2011 17:42
Last Modified: 30 Oct 2018 15:19
URI: https://tesi.luiss.it/id/eprint/1380

Downloads

Downloads per month over past year

Repository Staff Only

View Item View Item