La brand reputation nell'era dei social network: tra aziende, istituzioni e big data

Mosca, Lucia (A.A. 2013/2014) La brand reputation nell'era dei social network: tra aziende, istituzioni e big data. Tesi di Laurea in Teoria della comunicazione, LUISS Guido Carli, relatore Michele Sorice, pp. 41. [Master's Degree Thesis]

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Abstract/Index

Brand reputation nel web. Web brand reputation e big data. Case study: Human Ecosystem.

References

Bibliografia: pp. 38-41.

Thesis Type: Master's Degree Thesis
Institution: LUISS Guido Carli
Degree Program: Master's Degree Programs > Master's Degree Program in Government Studies and Public Communication (LM-62)
Chair: Teoria della comunicazione
Thesis Supervisor: Sorice, Michele
Thesis Co-Supervisor: Petrillo, Pier Luigi
Academic Year: 2013/2014
Session: Autumn
Deposited by: Alessandro Perfetti
Date Deposited: 14 Apr 2015 14:22
Last Modified: 20 May 2015 00:07
URI: https://tesi.luiss.it/id/eprint/13838

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