La brand reputation nell'era dei social network: tra aziende, istituzioni e big data
Mosca, Lucia (A.A. 2013/2014) La brand reputation nell'era dei social network: tra aziende, istituzioni e big data. Tesi di Laurea in Teoria della comunicazione, LUISS Guido Carli, relatore Michele Sorice, pp. 41. [Master's Degree Thesis]
Full text for this thesis not available from the repository.
Abstract/Index
Brand reputation nel web. Web brand reputation e big data. Case study: Human Ecosystem.
References
Bibliografia: pp. 38-41.
Thesis Type: | Master's Degree Thesis |
---|---|
Institution: | LUISS Guido Carli |
Degree Program: | Master's Degree Programs > Master's Degree Program in Government Studies and Public Communication (LM-62) |
Chair: | Teoria della comunicazione |
Thesis Supervisor: | Sorice, Michele |
Thesis Co-Supervisor: | Petrillo, Pier Luigi |
Academic Year: | 2013/2014 |
Session: | Autumn |
Deposited by: | Alessandro Perfetti |
Date Deposited: | 14 Apr 2015 14:22 |
Last Modified: | 20 May 2015 00:07 |
URI: | https://tesi.luiss.it/id/eprint/13838 |
Downloads
Downloads per month over past year
Repository Staff Only
View Item |