Il marketing strategico nei nuovi spazi competitivi di telecomunicazione: gli operatori mobili virtuali
Campoli, Sara (A.A. 2006/2007) Il marketing strategico nei nuovi spazi competitivi di telecomunicazione: gli operatori mobili virtuali. Tesi di Laurea in Strategie d'impresa, LUISS Guido Carli, relatore Franco Fontana, pp. 103. [Master's Degree Thesis]
Full text for this thesis not available from the repository.
Abstract/Index
Innovazione legislativa e apertura di nuovi spazi competitivi: gli MVNO. I business model. Le scelte di marketing strategico. Due dimensioni critiche per il successo.
References
Bibliografia: pp. 101-103.
Thesis Type: | Master's Degree Thesis |
---|---|
Institution: | LUISS Guido Carli |
Degree Program: | Master's Degree Programs > Master's Degree Program in Economics and Business Management (84/S) |
Chair: | Strategie d'impresa |
Thesis Supervisor: | Fontana, Franco |
Thesis Co-Supervisor: | Pratesi, Carlo Alberto |
Academic Year: | 2006/2007 |
Session: | Extraordinary |
Deposited by: | Maria Teresa Nisticò |
Date Deposited: | 16 Feb 2011 18:25 |
Last Modified: | 19 May 2015 22:29 |
URI: | https://tesi.luiss.it/id/eprint/1416 |
Downloads
Downloads per month over past year
Repository Staff Only
View Item |