Il marketing strategico nei nuovi spazi competitivi di telecomunicazione: gli operatori mobili virtuali

Campoli, Sara (A.A. 2006/2007) Il marketing strategico nei nuovi spazi competitivi di telecomunicazione: gli operatori mobili virtuali. Tesi di Laurea in Strategie d'impresa, LUISS Guido Carli, relatore Franco Fontana, pp. 103. [Master's Degree Thesis]

Full text for this thesis not available from the repository.

Abstract/Index

Innovazione legislativa e apertura di nuovi spazi competitivi: gli MVNO. I business model. Le scelte di marketing strategico. Due dimensioni critiche per il successo.

References

Bibliografia: pp. 101-103.

Thesis Type: Master's Degree Thesis
Institution: LUISS Guido Carli
Degree Program: Master's Degree Programs > Master's Degree Program in Economics and Business Management (84/S)
Chair: Strategie d'impresa
Thesis Supervisor: Fontana, Franco
Thesis Co-Supervisor: Pratesi, Carlo Alberto
Academic Year: 2006/2007
Session: Extraordinary
Deposited by: Maria Teresa Nisticò
Date Deposited: 16 Feb 2011 18:25
Last Modified: 19 May 2015 22:29
URI: https://tesi.luiss.it/id/eprint/1416

Downloads

Downloads per month over past year

Repository Staff Only

View Item View Item