Comunicazione non convenzionale: il caso di Greenpeace

Di Bella, Claudia (A.A. 2014/2015) Comunicazione non convenzionale: il caso di Greenpeace. Tesi di Laurea in Linguaggi dei nuovi media, LUISS Guido Carli, relatore Paolo Peverini, pp. 84. [Bachelor's Degree Thesis]

[img]
Preview
PDF (Full text)
Download (1MB) | Preview

Abstract/Index

Lo studio dei media in una prospettiva semiotica. Pubblicità: forme tradizionali e unconventional. Greenpeace.

References

Bibliografia: pp. 83-84.

Thesis Type: Bachelor's Degree Thesis
Institution: LUISS Guido Carli
Degree Program: Bachelor's Degree Programs > Bachelor's Degree Program in Political Science (L36)
Chair: Linguaggi dei nuovi media
Thesis Supervisor: Peverini, Paolo
Academic Year: 2014/2015
Session: Summer
Deposited by: Alessandro Perfetti
Date Deposited: 07 Jan 2016 09:01
Last Modified: 07 Jan 2016 09:01
URI: https://tesi.luiss.it/id/eprint/15152

Downloads

Downloads per month over past year

Repository Staff Only

View Item View Item