Strategie di internazionalizzazione dei brand dell'haute horlogerie
Pizza, Francesco Palmiro (A.A. 2014/2015) Strategie di internazionalizzazione dei brand dell'haute horlogerie. Tesi di Laurea in Economia e gestione delle imprese, LUISS Guido Carli, relatore Roberto Dandi, pp. 52. [Bachelor's Degree Thesis]
Full text for this thesis not available from the repository.
Abstract/Index
Il passato. La rinascita del settore: swatch. Analisi delle strategie: percorso comune o proprie strade?
References
Bibliografia: pp. 49-52.
Thesis Type: | Bachelor's Degree Thesis |
---|---|
Institution: | LUISS Guido Carli |
Degree Program: | Bachelor's Degree Programs > Bachelor's Degree Program in Economics and Management (L-18) |
Chair: | Economia e gestione delle imprese |
Thesis Supervisor: | Dandi, Roberto |
Academic Year: | 2014/2015 |
Session: | Autumn |
Deposited by: | Alessandro Perfetti |
Date Deposited: | 02 Mar 2016 10:45 |
Last Modified: | 02 Mar 2016 10:45 |
URI: | https://tesi.luiss.it/id/eprint/15643 |
Downloads
Downloads per month over past year
Repository Staff Only
View Item |