Strategie di internazionalizzazione dei brand dell'haute horlogerie

Pizza, Francesco Palmiro (A.A. 2014/2015) Strategie di internazionalizzazione dei brand dell'haute horlogerie. Tesi di Laurea in Economia e gestione delle imprese, LUISS Guido Carli, relatore Roberto Dandi, pp. 52. [Bachelor's Degree Thesis]

Full text for this thesis not available from the repository.

Abstract/Index

Il passato. La rinascita del settore: swatch. Analisi delle strategie: percorso comune o proprie strade?

References

Bibliografia: pp. 49-52.

Thesis Type: Bachelor's Degree Thesis
Institution: LUISS Guido Carli
Degree Program: Bachelor's Degree Programs > Bachelor's Degree Program in Economics and Management (L-18)
Chair: Economia e gestione delle imprese
Thesis Supervisor: Dandi, Roberto
Academic Year: 2014/2015
Session: Autumn
Deposited by: Alessandro Perfetti
Date Deposited: 02 Mar 2016 10:45
Last Modified: 02 Mar 2016 10:45
URI: https://tesi.luiss.it/id/eprint/15643

Downloads

Downloads per month over past year

Repository Staff Only

View Item View Item