Effetti delle raccomandazioni cross selling sulle vendite online
Perla, Maria Chiara (A.A. 2014/2015) Effetti delle raccomandazioni cross selling sulle vendite online. Tesi di Laurea in Marketing, LUISS Guido Carli, relatore Alberto Marcati, pp. 88. [Bachelor's Degree Thesis]
Full text for this thesis not available from the repository.
Abstract/Index
Analisi necessarie per impostare una strategia di fidelizzazione con un sistema di cross selling. Il cross selling online. Sistemi di raccomandazione.
References
Bibliografia: pp. 80-86. Sitografia: pp. 87-88.
Thesis Type: | Bachelor's Degree Thesis |
---|---|
Institution: | LUISS Guido Carli |
Degree Program: | Bachelor's Degree Programs > Bachelor's Degree Program in Economics and Management (L-18) |
Chair: | Marketing |
Thesis Supervisor: | Marcati, Alberto |
Academic Year: | 2014/2015 |
Session: | Autumn |
Deposited by: | Alessandro Perfetti |
Date Deposited: | 03 Mar 2016 08:09 |
Last Modified: | 03 Mar 2016 08:09 |
URI: | https://tesi.luiss.it/id/eprint/15657 |
Downloads
Downloads per month over past year
Repository Staff Only
View Item |