Effetti delle raccomandazioni cross selling sulle vendite online

Perla, Maria Chiara (A.A. 2014/2015) Effetti delle raccomandazioni cross selling sulle vendite online. Tesi di Laurea in Marketing, LUISS Guido Carli, relatore Alberto Marcati, pp. 88. [Bachelor's Degree Thesis]

Full text for this thesis not available from the repository.

Abstract/Index

Analisi necessarie per impostare una strategia di fidelizzazione con un sistema di cross selling. Il cross selling online. Sistemi di raccomandazione.

References

Bibliografia: pp. 80-86. Sitografia: pp. 87-88.

Thesis Type: Bachelor's Degree Thesis
Institution: LUISS Guido Carli
Degree Program: Bachelor's Degree Programs > Bachelor's Degree Program in Economics and Management (L-18)
Chair: Marketing
Thesis Supervisor: Marcati, Alberto
Academic Year: 2014/2015
Session: Autumn
Deposited by: Alessandro Perfetti
Date Deposited: 03 Mar 2016 08:09
Last Modified: 03 Mar 2016 08:09
URI: https://tesi.luiss.it/id/eprint/15657

Downloads

Downloads per month over past year

Repository Staff Only

View Item View Item