Comunicare la sostenibilità: il marchio Expo Milano 2015

Serpico, Maria Laura (A.A. 2014/2015) Comunicare la sostenibilità: il marchio Expo Milano 2015. Tesi di Laurea in Scienze di governo e della comunicazione pubblica, LUISS Guido Carli, relatore Michele Sorice, pp. 155. [Master's Degree Thesis]

Full text for this thesis not available from the repository.

Abstract/Index

Perché Expo Milano 2015. Storie delle esposizioni universali. Comunicare attraverso gli eventi. Il marchio Expo Milano 2015. Save the children a Expo. Interviste.

References

Bibliografia e sitografia: pp. 147-155.

Thesis Type: Master's Degree Thesis
Institution: LUISS Guido Carli
Degree Program: Master's Degree Programs > Master's Degree Program in Government Studies and Public Communication (LM-62)
Chair: Scienze di governo e della comunicazione pubblica
Thesis Supervisor: Sorice, Michele
Thesis Co-Supervisor: Golini, Antonio
Academic Year: 2014/2015
Session: Autumn
Deposited by: Alessandro Perfetti
Date Deposited: 12 Apr 2016 12:54
Last Modified: 12 Apr 2016 12:54
URI: https://tesi.luiss.it/id/eprint/15980

Downloads

Downloads per month over past year

Repository Staff Only

View Item View Item