E-commerce nel settore moda: l’esperienza multicanale integrata tra servizio online e retail
Cacciapuoti, Alessio (A.A. 2014/2015) E-commerce nel settore moda: l’esperienza multicanale integrata tra servizio online e retail. Tesi di Laurea in Trade and retail marketing, LUISS Guido Carli, relatore Valentina Pitardi, pp. 99. [Master's Degree Thesis]
Full text for this thesis not available from the repository.
Abstract/Index
L’e-commerce. E-commerce e canali online nel settore della moda. La sfida: una soluzione al problema.
References
Bibliografia: pp. 96-97. Sitografia: pp. 98-99.
Thesis Type: | Master's Degree Thesis |
---|---|
Institution: | LUISS Guido Carli |
Degree Program: | Master's Degree Programs > Master's Degree Program in Economics and Business Management (LM-77) |
Chair: | Trade and retail marketing |
Thesis Supervisor: | Pitardi, Valentina |
Thesis Co-Supervisor: | Fei, Carlo |
Academic Year: | 2014/2015 |
Session: | Autumn |
Deposited by: | Alessandro Perfetti |
Date Deposited: | 11 May 2016 13:47 |
Last Modified: | 11 May 2016 13:47 |
URI: | https://tesi.luiss.it/id/eprint/16193 |
Downloads
Downloads per month over past year
Repository Staff Only
View Item |