E-commerce nel settore moda: l’esperienza multicanale integrata tra servizio online e retail

Cacciapuoti, Alessio (A.A. 2014/2015) E-commerce nel settore moda: l’esperienza multicanale integrata tra servizio online e retail. Tesi di Laurea in Trade and retail marketing, LUISS Guido Carli, relatore Valentina Pitardi, pp. 99. [Master's Degree Thesis]

Full text for this thesis not available from the repository.

Abstract/Index

L’e-commerce. E-commerce e canali online nel settore della moda. La sfida: una soluzione al problema.

References

Bibliografia: pp. 96-97. Sitografia: pp. 98-99.

Thesis Type: Master's Degree Thesis
Institution: LUISS Guido Carli
Degree Program: Master's Degree Programs > Master's Degree Program in Economics and Business Management (LM-77)
Chair: Trade and retail marketing
Thesis Supervisor: Pitardi, Valentina
Thesis Co-Supervisor: Fei, Carlo
Academic Year: 2014/2015
Session: Autumn
Deposited by: Alessandro Perfetti
Date Deposited: 11 May 2016 13:47
Last Modified: 11 May 2016 13:47
URI: https://tesi.luiss.it/id/eprint/16193

Downloads

Downloads per month over past year

Repository Staff Only

View Item View Item