Indagine sulle motivazioni d’acquisto dei prodotti a marchio biologico
Trecciola, Anastasia (A.A. 2014/2015) Indagine sulle motivazioni d’acquisto dei prodotti a marchio biologico. Tesi di Laurea in Marketing, LUISS Guido Carli, relatore Simona Romani, pp. 47. [Bachelor's Degree Thesis]
Full text for this thesis not available from the repository.
Abstract/Index
Il significato di “biologico”. L’analisi di nuovi stili alimentari nella società moderna: il contesto. La ricerca.
References
Bibliografia: pp. 42-46. Sitografia: pp. 46-47.
Thesis Type: | Bachelor's Degree Thesis |
---|---|
Institution: | LUISS Guido Carli |
Degree Program: | Bachelor's Degree Programs > Bachelor's Degree Program in Economics and Management (L-18) |
Chair: | Marketing |
Thesis Supervisor: | Romani, Simona |
Academic Year: | 2014/2015 |
Session: | Extraordinary |
Deposited by: | Alessandro Perfetti |
Date Deposited: | 18 Jul 2016 15:51 |
Last Modified: | 18 Jul 2016 15:51 |
URI: | https://tesi.luiss.it/id/eprint/16762 |
Downloads
Downloads per month over past year
Repository Staff Only
View Item |