Il cross cultural management come fattore di vantaggio competitivo nell'M&A

Coppola, Carla (A.A. 2015/2016) Il cross cultural management come fattore di vantaggio competitivo nell'M&A. Tesi di Laurea in Economia e gestione delle imprese internazionali, LUISS Guido Carli, relatore Matteo Giuliano Caroli, pp. 122. [Master's Degree Thesis]

Full text for this thesis not available from the repository.

Abstract/Index

La cultura e il cross cultural management. Le M&As e la gestione culturale. Tata Motors acquisisce Jaguar Land Rover.

References

Bibliografia: pp. 100-108. Sitografia: p. 109.

Thesis Type: Master's Degree Thesis
Institution: LUISS Guido Carli
Degree Program: Master's Degree Programs > Master's Degree Program in Economics and Business Management (LM-77)
Chair: Economia e gestione delle imprese internazionali
Thesis Supervisor: Caroli, Matteo Giuliano
Thesis Co-Supervisor: Marino, Alessandro
Academic Year: 2015/2016
Session: Summer
Deposited by: Alessandro Perfetti
Date Deposited: 21 Nov 2016 13:41
Last Modified: 21 Nov 2016 13:41
URI: https://tesi.luiss.it/id/eprint/17297

Downloads

Downloads per month over past year

Repository Staff Only

View Item View Item