La realtà virtuale è una disruptive innovation? Il caso Oculus VR

Cefalà, Francesco (A.A. 2015/2016) La realtà virtuale è una disruptive innovation? Il caso Oculus VR. Tesi di Laurea in Marketing, LUISS Guido Carli, relatore Michele Costabile, pp. 50. [Bachelor's Degree Thesis]

[img]
Preview
PDF (Full text)
Download (1MB) | Preview

Abstract/Index

L'innovazione. High-tech marketing. Realtà virtuale, il caso Oculus VR.

References

Bibliografia e sitografia: pp. 48-50.

Thesis Type: Bachelor's Degree Thesis
Institution: LUISS Guido Carli
Degree Program: Bachelor's Degree Programs > Bachelor's Degree Program in Economics and Management (L-18)
Chair: Marketing
Thesis Supervisor: Costabile, Michele
Academic Year: 2015/2016
Session: Summer
Deposited by: Alessandro Perfetti
Date Deposited: 22 Nov 2016 14:04
Last Modified: 22 Nov 2016 14:04
URI: https://tesi.luiss.it/id/eprint/17313

Downloads

Downloads per month over past year

Repository Staff Only

View Item View Item