Il caso Mini: nuove prospettive di comunicazione nel settore auomobilistico

Santoro, Concetta (A.A. 2008/2009) Il caso Mini: nuove prospettive di comunicazione nel settore auomobilistico. Tesi di Laurea in Aspetti visuali della comunicazione, LUISS Guido Carli, relatore Paolo Peverini, pp. 68. [Master's Degree Thesis]

Full text for this thesis not available from the repository.

Abstract/Index

La semiotica e la marca. Marketing della marca e strategie operative per la comunicazione del brand. Un caso esemplare. La Mini.

Thesis Type: Master's Degree Thesis
Institution: LUISS Guido Carli
Degree Program: Master's Degree Programs > Master's Degree Program in Political, Economic and Institutional Communication (84/S)
Chair: Aspetti visuali della comunicazione
Thesis Supervisor: Peverini, Paolo
Thesis Co-Supervisor: Mazzoletti, Paolo
Academic Year: 2008/2009
Session: Summer
Deposited by: GIUSEPPINA FERRAZZO
Date Deposited: 03 Mar 2011 16:37
Last Modified: 19 May 2015 22:32
URI: https://tesi.luiss.it/id/eprint/1741

Downloads

Downloads per month over past year

Repository Staff Only

View Item View Item