L’utilizzo del neuromarketing nella creazione degli spot pubblicitari

Bruni, Federica (A.A. 2015/2016) L’utilizzo del neuromarketing nella creazione degli spot pubblicitari. Tesi di Laurea in Marketing, LUISS Guido Carli, relatore Michele Costabile, pp. 48. [Bachelor's Degree Thesis]

[img]
Preview
PDF (Full text)
Download (1MB) | Preview

Abstract/Index

Che cos’è il neuromarketing? L’efficacia degli spot pubblicitari. Case studies. Microsoft e Xbox live. Procter & Gamble. Air Action Vigorsol.

References

Bibliografia e sitografia: pp. 47-48.

Thesis Type: Bachelor's Degree Thesis
Institution: LUISS Guido Carli
Degree Program: Bachelor's Degree Programs > Bachelor's Degree Program in Economics and Management (L-18)
Chair: Marketing
Thesis Supervisor: Costabile, Michele
Academic Year: 2015/2016
Session: Summer
Deposited by: Alessandro Perfetti
Date Deposited: 05 Dec 2016 09:12
Last Modified: 30 Oct 2018 13:19
URI: https://tesi.luiss.it/id/eprint/17415

Downloads

Downloads per month over past year

Repository Staff Only

View Item View Item