I social media attraverso la comunicazione d’impresa

Spurio, Alida (A.A. 2015/2016) I social media attraverso la comunicazione d’impresa. Tesi di Laurea in Sociologia della comunicazione, LUISS Guido Carli, relatore Michele Sorice, pp. 47. [Bachelor's Degree Thesis]

Full text for this thesis not available from the repository.

Abstract/Index

L’evoluzione della comunicazione con i media sociale e il successo di internet. Come i social media hanno cambiato la comunicazione d'impresa. Due casi a confronto: Gardaland e Barilla. Cosa aspettarci dal futuro.

References

Bibliografia: pp. 44-45.

Thesis Type: Bachelor's Degree Thesis
Institution: LUISS Guido Carli
Degree Program: Bachelor's Degree Programs > Bachelor's Degree Program in Political Science (L36)
Chair: Sociologia della comunicazione
Thesis Supervisor: Sorice, Michele
Academic Year: 2015/2016
Session: Autumn
Deposited by: Alessandro Perfetti
Date Deposited: 20 Feb 2017 11:00
Last Modified: 20 Feb 2017 11:00
URI: https://tesi.luiss.it/id/eprint/17870

Downloads

Downloads per month over past year

Repository Staff Only

View Item View Item