Comunicazione d'impresa e brand identity: cambiare per restare se stessi: i casi Sorgenia e Confindustria
Santarelli, Chiara (A.A. 2006/2007) Comunicazione d'impresa e brand identity: cambiare per restare se stessi: i casi Sorgenia e Confindustria. Tesi di Laurea in Teoria e tecnica della comunicazione, LUISS Guido Carli, relatore Antonio Cocozza, pp. 188. [Master's Degree Thesis]
Full text for this thesis not available from the repository.
Abstract/Index
Orchestrare la comunicazione globale. Comunicare la brand identity. Sorgenia: Rebranding per un posizionamento competitivo. Confindustria: restyling nella continuità.
References
Bibliografia: pp. 182-188.
Thesis Type: | Master's Degree Thesis |
---|---|
Institution: | LUISS Guido Carli |
Degree Program: | Master's Degree Programs > Master's Degree Program in Political, Economic and Institutional Communication (84/S) |
Chair: | Teoria e tecnica della comunicazione |
Thesis Supervisor: | Cocozza, Antonio |
Thesis Co-Supervisor: | Baldini, Massimo |
Academic Year: | 2006/2007 |
Session: | Extraordinary |
Deposited by: | Maria Teresa Nisticò |
Date Deposited: | 04 Mar 2011 21:33 |
Last Modified: | 19 May 2015 22:33 |
URI: | https://tesi.luiss.it/id/eprint/1794 |
Downloads
Downloads per month over past year
Repository Staff Only
View Item |