Hyper targeting e big data personalisation: Facebook topic data
Fabrizi, Andrea (A.A. 2015/2016) Hyper targeting e big data personalisation: Facebook topic data. Tesi di Laurea in Economia e gestione dei media, LUISS Guido Carli, relatore Luca Balestrieri, pp. 158. [Master's Degree Thesis]
Full text for this thesis not available from the repository.
Abstract/Index
Big data: la nuova frontiera per l'innovazione, la concorrenza e la produttività. La privacy ai tempi dei big data: un impedimento all'utilizzo dei Facebook topic data? Facebook topic data: una rivoluzione nella raccolta delle informazioni. Facebook topic data: possibili usi e casi studio.
References
Bibliografia: pp. 138-143. Sitografia: pp. 144-146.
| Thesis Type: | Master's Degree Thesis |
|---|---|
| Institution: | LUISS Guido Carli |
| Degree Program: | Master's Degree Programs > Master's Degree Program in Economics and Business Management (LM-77) |
| Chair: | Economia e gestione dei media |
| Thesis Supervisor: | Balestrieri, Luca |
| Thesis Co-Supervisor: | Rossetti, Claudio |
| Academic Year: | 2015/2016 |
| Session: | Autumn |
| Deposited by: | Alessandro Perfetti |
| Date Deposited: | 17 Mar 2017 14:31 |
| Last Modified: | 17 Mar 2017 14:31 |
| URI: | https://tesi.luiss.it/id/eprint/18418 |
Downloads
Downloads per month over past year
Repository Staff Only
![]() |
View Item |



