Il mercato del vino italiano: l’internazionalizzazione delle PMI vitivinicole

Matarazzo, Emilio (A.A. 2015/2016) Il mercato del vino italiano: l’internazionalizzazione delle PMI vitivinicole. Tesi di Laurea in Strategie d'impresa, LUISS Guido Carli, relatore Luca Pirolo, pp. 147. [Master's Degree Thesis]

Full text for this thesis not available from the repository.

Abstract/Index

Il processo di internazionalizzazione: alcuni aspetti teorici. Il settore vinicolo: l’Italia e i mercati esteri. Percorsi di internazionalizzazione: casi nel vitivinicolo irpino.

References

Bibliografia: pp. 132-134. Sitografia: p. 135.

Thesis Type: Master's Degree Thesis
Institution: LUISS Guido Carli
Degree Program: Master's Degree Programs > Master's Degree Program in Economics and Business Management (LM-77)
Chair: Strategie d'impresa
Thesis Supervisor: Pirolo, Luca
Thesis Co-Supervisor: Boccardelli, Paolo
Academic Year: 2015/2016
Session: Autumn
Deposited by: Alessandro Perfetti
Date Deposited: 20 Mar 2017 13:18
Last Modified: 20 Mar 2017 13:18
URI: https://tesi.luiss.it/id/eprint/18441

Downloads

Downloads per month over past year

Repository Staff Only

View Item View Item