Il mercato del vino italiano: l’internazionalizzazione delle PMI vitivinicole
Matarazzo, Emilio (A.A. 2015/2016) Il mercato del vino italiano: l’internazionalizzazione delle PMI vitivinicole. Tesi di Laurea in Strategie d'impresa, LUISS Guido Carli, relatore Luca Pirolo, pp. 147. [Master's Degree Thesis]
Full text for this thesis not available from the repository.
Abstract/Index
Il processo di internazionalizzazione: alcuni aspetti teorici. Il settore vinicolo: l’Italia e i mercati esteri. Percorsi di internazionalizzazione: casi nel vitivinicolo irpino.
References
Bibliografia: pp. 132-134. Sitografia: p. 135.
Thesis Type: | Master's Degree Thesis |
---|---|
Institution: | LUISS Guido Carli |
Degree Program: | Master's Degree Programs > Master's Degree Program in Economics and Business Management (LM-77) |
Chair: | Strategie d'impresa |
Thesis Supervisor: | Pirolo, Luca |
Thesis Co-Supervisor: | Boccardelli, Paolo |
Academic Year: | 2015/2016 |
Session: | Autumn |
Deposited by: | Alessandro Perfetti |
Date Deposited: | 20 Mar 2017 13:18 |
Last Modified: | 20 Mar 2017 13:18 |
URI: | https://tesi.luiss.it/id/eprint/18441 |
Downloads
Downloads per month over past year
Repository Staff Only
View Item |