Le nuove opportunità per i niche player del made in Italy

Di Marco, Giancarlo (A.A. 2016/2017) Le nuove opportunità per i niche player del made in Italy. Tesi di Laurea in Marketing, LUISS Guido Carli, relatore Michele Costabile, pp. 57. [Bachelor's Degree Thesis]

[img]
Preview
PDF (Full text)
Download (2MB) | Preview

Abstract/Index

Il made in Italy e la nicchia. Le nuove opportunità. I fattori critici in una strategia di marketing di nicchia. Creare una marca forte. E-commerce e digital marketing, applicazioni al marketing di nicchia. L'e-commerce e il business. Caso di studio: Xacus camiceria. Xacus e l'e-commerce.

References

Bibliografia e sitografia: pp. 55-57.

Thesis Type: Bachelor's Degree Thesis
Institution: LUISS Guido Carli
Degree Program: Bachelor's Degree Programs > Bachelor's Degree Program in Economics and Management (L-18)
Chair: Marketing
Thesis Supervisor: Costabile, Michele
Academic Year: 2016/2017
Session: Summer
Deposited by: Alessandro Perfetti
Date Deposited: 05 Oct 2017 13:51
Last Modified: 05 Oct 2017 13:51
URI: https://tesi.luiss.it/id/eprint/19480

Downloads

Downloads per month over past year

Repository Staff Only

View Item View Item