La corporate social responsibility come leva di branding: il caso ASDOMAR

Di Pinto, Francesca (A.A. 2016/2017) La corporate social responsibility come leva di branding: il caso ASDOMAR. Tesi di Laurea in Marketing, LUISS Guido Carli, relatore Simona Romani, pp. 53. [Bachelor's Degree Thesis]

Full text for this thesis not available from the repository.

Abstract/Index

Il branding. Oltre il prodotto: nuove tipologie di branding. Brand e corporate social responsibility. Introduzione alla corporate social responsibility. Il caso ASDOMAR. Chi è ASDOMAR. La qualità e il rispetto.

References

Bibliografia e sitografia: pp. 50-52.

Thesis Type: Bachelor's Degree Thesis
Institution: LUISS Guido Carli
Degree Program: Bachelor's Degree Programs > Bachelor's Degree Program in Economics and Management (L-18)
Chair: Marketing
Thesis Supervisor: Romani, Simona
Academic Year: 2016/2017
Session: Autumn
Deposited by: Alessandro Perfetti
Date Deposited: 13 Mar 2018 08:54
Last Modified: 13 Mar 2018 08:54
URI: https://tesi.luiss.it/id/eprint/20277

Downloads

Downloads per month over past year

Repository Staff Only

View Item View Item