Brand: identità ed immagine organizzativa: il sensemaking nel Museo Ferrari
Pizza, Francesco Palmiro (A.A. 2016/2017) Brand: identità ed immagine organizzativa: il sensemaking nel Museo Ferrari. Tesi di Laurea in Advanced organization design, LUISS Guido Carli, relatore Luca Giustiniano, pp. 128. [Master's Degree Thesis]
Full text for this thesis not available from the repository.
Abstract/Index
Identità aziendale: concetto e modelli. Analisi empirica: il sensemaking dal lato del consumatore. Il brand e le sue componenti. Applicazione concreta ed analisi del settore del lusso. Obiettivi della ricerca.
References
Bibliografia: pp. 109-113.
Thesis Type: | Master's Degree Thesis |
---|---|
Institution: | LUISS Guido Carli |
Degree Program: | Master's Degree Programs > Master's Degree Program in Economics and Business Management (LM-77) |
Chair: | Advanced organization design |
Thesis Supervisor: | Giustiniano, Luca |
Thesis Co-Supervisor: | Spagnoletti, Paolo |
Academic Year: | 2016/2017 |
Session: | Extraordinary |
Deposited by: | Alessandro Perfetti |
Date Deposited: | 14 Jun 2018 07:05 |
Last Modified: | 14 Jun 2018 07:05 |
URI: | https://tesi.luiss.it/id/eprint/21331 |
Downloads
Downloads per month over past year
Repository Staff Only
View Item |