La licenza del marchio: profili rilevanti e dinamiche di business

Toros, Andrea (A.A. 2016/2017) La licenza del marchio: profili rilevanti e dinamiche di business. Tesi di Laurea in Management dell'innovazione, LUISS Guido Carli, relatore Maria Isabella Leone, pp. 164. [Master's Degree Thesis]

[img] PDF (Full text)
Restricted to Registered users only

Download (1MB) | Request a copy

Abstract/Index

Il marchio. Il trademark licensing. Restrizioni contrattuali. Finalità del trademark licensing. Opportunismo post-contrattuale. Fonti e rimedi all’opportunismo post-contrattuale. Studio esplorativo sul dataset USPTO.

References

Bibliografia e sitografia: pp. 137-145.

Thesis Type: Master's Degree Thesis
Institution: LUISS Guido Carli
Degree Program: Master's Degree Programs > Master's Degree Program in Economics and Business Management (LM-77)
Chair: Management dell'innovazione
Thesis Supervisor: Leone, Maria Isabella
Thesis Co-Supervisor: De Angelis, Matteo
Academic Year: 2016/2017
Session: Extraordinary
Deposited by: Alessandro Perfetti
Date Deposited: 14 Jun 2018 13:52
Last Modified: 14 Jun 2018 13:52
URI: https://tesi.luiss.it/id/eprint/21374

Downloads

Downloads per month over past year

Repository Staff Only

View Item View Item