Multinazionali, nation brand e struttura dei mercati

Galloni, Elizabeth (A.A. 2008/2009) Multinazionali, nation brand e struttura dei mercati. Tesi di Laurea in Geografia politica ed economica, LUISS Guido Carli, relatore Alfonso Giordano, pp. 95. [Master's Degree Thesis]

Full text for this thesis not available from the repository.

Abstract/Index

L'approccio internazionale delle imprese. Made in Italy: modello di successo o da riposizionare? Internazionalizzazione del sistema moda. Prada: breve storia del marchio.

References

Bibliografia: pp. 92-95.

Thesis Type: Master's Degree Thesis
Institution: LUISS Guido Carli
Degree Program: Master's Degree Programs > Master's Degree Program in International Relations (70/S)
Chair: Geografia politica ed economica
Thesis Supervisor: Giordano, Alfonso
Thesis Co-Supervisor: Petrucci, Alberto
Academic Year: 2008/2009
Session: Summer
Deposited by: GIUSEPPINA FERRAZZO
Date Deposited: 21 Mar 2011 19:22
Last Modified: 04 Oct 2018 09:41
URI: https://tesi.luiss.it/id/eprint/2139

Downloads

Downloads per month over past year

Repository Staff Only

View Item View Item