Destination branding e destination image: analisi e misurazione della brand image della Puglia come destinazione turistica
Zecca, Daniele (A.A. 2017/2018) Destination branding e destination image: analisi e misurazione della brand image della Puglia come destinazione turistica. Tesi di Laurea in Marketing, LUISS Guido Carli, relatore Simona Romani, pp. 70. [Bachelor's Degree Thesis]
Full text for this thesis not available from the repository.
Abstract/Index
Dal brand al destination brand. L'importanza e la centralità del branding. La destination image. Analisi e misurazione della brand image della Puglia come destinazione turistica.
References
Bibliografia: pp. 60-61.
Thesis Type: | Bachelor's Degree Thesis |
---|---|
Institution: | LUISS Guido Carli |
Degree Program: | Bachelor's Degree Programs > Bachelor's Degree Program in Economics and Management (L-18) |
Chair: | Marketing |
Thesis Supervisor: | Romani, Simona |
Academic Year: | 2017/2018 |
Session: | Summer |
Deposited by: | Alessandro Perfetti |
Date Deposited: | 12 Feb 2019 14:14 |
Last Modified: | 12 Feb 2019 14:14 |
URI: | https://tesi.luiss.it/id/eprint/22222 |
Downloads
Downloads per month over past year
Repository Staff Only
View Item |