Destination branding e destination image: analisi e misurazione della brand image della Puglia come destinazione turistica

Zecca, Daniele (A.A. 2017/2018) Destination branding e destination image: analisi e misurazione della brand image della Puglia come destinazione turistica. Tesi di Laurea in Marketing, LUISS Guido Carli, relatore Simona Romani, pp. 70. [Bachelor's Degree Thesis]

Full text for this thesis not available from the repository.

Abstract/Index

Dal brand al destination brand. L'importanza e la centralità del branding. La destination image. Analisi e misurazione della brand image della Puglia come destinazione turistica.

References

Bibliografia: pp. 60-61.

Thesis Type: Bachelor's Degree Thesis
Institution: LUISS Guido Carli
Degree Program: Bachelor's Degree Programs > Bachelor's Degree Program in Economics and Management (L-18)
Chair: Marketing
Thesis Supervisor: Romani, Simona
Academic Year: 2017/2018
Session: Summer
Deposited by: Alessandro Perfetti
Date Deposited: 12 Feb 2019 14:14
Last Modified: 12 Feb 2019 14:14
URI: https://tesi.luiss.it/id/eprint/22222

Downloads

Downloads per month over past year

Repository Staff Only

View Item View Item