Il communication mix nel casual wear fashion: le leve strategiche dei principali players.
Cicero, Maria Cristina (A.A. 2007/2008) Il communication mix nel casual wear fashion: le leve strategiche dei principali players. Tesi di Laurea in Marketing strategico, LUISS Guido Carli, relatore Máximo Ibarra, pp. 116. [Master's Degree Thesis]
Full text for this thesis not available from the repository.
Abstract/Index
Lo scenario del settore moda. Il sistema moda Italia. Che cos’è la moda? Etimologia della moda. Il comparto artigiano nel sistema moda. Le problematiche del mondo della moda e la situazione dell’Italia. I distretti italiani.
References
Bibliografia: pp. 115-116.
Thesis Type: | Master's Degree Thesis |
---|---|
Institution: | LUISS Guido Carli |
Degree Program: | Master's Degree Programs > Master's Degree Program in Business Administration (84/S) |
Chair: | Marketing strategico |
Thesis Supervisor: | Ibarra, Máximo |
Thesis Co-Supervisor: | Pratesi, Carlo Alberto |
Academic Year: | 2007/2008 |
Session: | Summer |
Deposited by: | Users 353 not found. |
Date Deposited: | 22 Mar 2011 18:54 |
Last Modified: | 06 Nov 2018 11:51 |
URI: | https://tesi.luiss.it/id/eprint/2233 |
Downloads
Downloads per month over past year
Repository Staff Only
View Item |