Il communication mix nel casual wear fashion: le leve strategiche dei principali players.

Cicero, Maria Cristina (A.A. 2007/2008) Il communication mix nel casual wear fashion: le leve strategiche dei principali players. Tesi di Laurea in Marketing strategico, LUISS Guido Carli, relatore Máximo Ibarra, pp. 116. [Master's Degree Thesis]

Full text for this thesis not available from the repository.

Abstract/Index

Lo scenario del settore moda. Il sistema moda Italia. Che cos’è la moda? Etimologia della moda. Il comparto artigiano nel sistema moda. Le problematiche del mondo della moda e la situazione dell’Italia. I distretti italiani.

References

Bibliografia: pp. 115-116.

Thesis Type: Master's Degree Thesis
Institution: LUISS Guido Carli
Degree Program: Master's Degree Programs > Master's Degree Program in Business Administration (84/S)
Chair: Marketing strategico
Thesis Supervisor: Ibarra, Máximo
Thesis Co-Supervisor: Pratesi, Carlo Alberto
Academic Year: 2007/2008
Session: Summer
Deposited by: MARIA LAURA MARCEDDU
Date Deposited: 22 Mar 2011 18:54
Last Modified: 06 Nov 2018 11:51
URI: https://tesi.luiss.it/id/eprint/2233

Downloads

Downloads per month over past year

Repository Staff Only

View Item View Item