La comunicazione emozionale: l'impatto dello shock advertising
Garzelli, Laura (A.A. 2017/2018) La comunicazione emozionale: l'impatto dello shock advertising. Tesi di Laurea in Newsmaking & brand storytelling, LUISS Guido Carli, relatore Francesco Giorgino, pp. 137. [Master's Degree Thesis]
Full text for this thesis not available from the repository.
Abstract/Index
La comunicazione emozionale. Come funziona la pubblicità e la risposta dei consumatori. Lo shock advertising. Le risposte dei consumatori alla pubblicità ed allo shock advertising. I casi aziendali.
References
Bibliografia e sitografia: pp. 117-125.
| Thesis Type: | Master's Degree Thesis |
|---|---|
| Institution: | LUISS Guido Carli |
| Degree Program: | Master's Degree Programs > Master's Degree Program in Marketing (LM-77) |
| Chair: | Newsmaking & brand storytelling |
| Thesis Supervisor: | Giorgino, Francesco |
| Thesis Co-Supervisor: | Balestrieri, Luca |
| Academic Year: | 2017/2018 |
| Session: | Summer |
| Deposited by: | Alessandro Perfetti |
| Date Deposited: | 05 Mar 2019 14:41 |
| Last Modified: | 05 Mar 2019 14:41 |
| URI: | https://tesi.luiss.it/id/eprint/22441 |
Downloads
Downloads per month over past year
Repository Staff Only
![]() |
View Item |



