La comunicazione emozionale: l'impatto dello shock advertising

Garzelli, Laura (A.A. 2017/2018) La comunicazione emozionale: l'impatto dello shock advertising. Tesi di Laurea in Newsmaking & brand storytelling, LUISS Guido Carli, relatore Francesco Giorgino, pp. 137. [Master's Degree Thesis]

Full text for this thesis not available from the repository.

Abstract/Index

La comunicazione emozionale. Come funziona la pubblicità e la risposta dei consumatori. Lo shock advertising. Le risposte dei consumatori alla pubblicità ed allo shock advertising. I casi aziendali.

References

Bibliografia e sitografia: pp. 117-125.

Thesis Type: Master's Degree Thesis
Institution: LUISS Guido Carli
Degree Program: Master's Degree Programs > Master's Degree Program in Marketing (LM-77)
Chair: Newsmaking & brand storytelling
Thesis Supervisor: Giorgino, Francesco
Thesis Co-Supervisor: Balestrieri, Luca
Academic Year: 2017/2018
Session: Summer
Deposited by: Alessandro Perfetti
Date Deposited: 05 Mar 2019 14:41
Last Modified: 05 Mar 2019 14:41
URI: https://tesi.luiss.it/id/eprint/22441

Downloads

Downloads per month over past year

Repository Staff Only

View Item View Item