La comunicazione emozionale: l'impatto dello shock advertising
Garzelli, Laura (A.A. 2017/2018) La comunicazione emozionale: l'impatto dello shock advertising. Tesi di Laurea in Newsmaking & brand storytelling, LUISS Guido Carli, relatore Francesco Giorgino, pp. 137. [Master's Degree Thesis]
Full text for this thesis not available from the repository.
Abstract/Index
La comunicazione emozionale. Come funziona la pubblicità e la risposta dei consumatori. Lo shock advertising. Le risposte dei consumatori alla pubblicità ed allo shock advertising. I casi aziendali.
References
Bibliografia e sitografia: pp. 117-125.
Thesis Type: | Master's Degree Thesis |
---|---|
Institution: | LUISS Guido Carli |
Degree Program: | Master's Degree Programs > Master's Degree Program in Marketing (LM-77) |
Chair: | Newsmaking & brand storytelling |
Thesis Supervisor: | Giorgino, Francesco |
Thesis Co-Supervisor: | Balestrieri, Luca |
Academic Year: | 2017/2018 |
Session: | Summer |
Deposited by: | Alessandro Perfetti |
Date Deposited: | 05 Mar 2019 14:41 |
Last Modified: | 05 Mar 2019 14:41 |
URI: | https://tesi.luiss.it/id/eprint/22441 |
Downloads
Downloads per month over past year
Repository Staff Only
View Item |