Il Gruppo Poste italiane: fra comunicazione d'impresa, content marketing e advertising

Quacivi, Ludovica (A.A. 2017/2018) Il Gruppo Poste italiane: fra comunicazione d'impresa, content marketing e advertising. Tesi di Laurea in Newsmaking & brand storytelling, LUISS Guido Carli, relatore Francesco Giorgino, pp. 167. [Master's Degree Thesis]

Full text for this thesis not available from the repository.

Abstract/Index

Il marketing 4.0. La comunicazione d'impresa. Il caso Poste italiane S.p.a. La privatizzazione dell'azienda. Le campagne di marketing di alcuni prodotti. Il caso Postepay.

References

Bibliografia: pp. 142-146. Sitografia: pp. 147-148.

Thesis Type: Master's Degree Thesis
Institution: LUISS Guido Carli
Degree Program: Master's Degree Programs > Master's Degree Program in Marketing (LM-77)
Chair: Newsmaking & brand storytelling
Thesis Supervisor: Giorgino, Francesco
Thesis Co-Supervisor: Balestrieri, Luca
Academic Year: 2017/2018
Session: Summer
Deposited by: Alessandro Perfetti
Date Deposited: 05 Mar 2019 14:46
Last Modified: 05 Mar 2019 14:46
URI: https://tesi.luiss.it/id/eprint/22442

Downloads

Downloads per month over past year

Repository Staff Only

View Item View Item