AGIfactory, la verità conta per le aziende

Famiglini, Martina (A.A. 2017/2018) AGIfactory, la verità conta per le aziende. Tesi di Laurea in Newsmaking & brand storytelling, LUISS Guido Carli, relatore Francesco Giorgino, pp. 127. [Master's Degree Thesis]

Full text for this thesis not available from the repository.

Abstract/Index

Il trait d’union tra il consumatore e l’azienda nelle nuove forme di comunicazione. Il caso AGIfactory. Dalla teoria alla pratica, i progetti di AGIfactory.

References

Bibliografia: pp. 103-108. Sitografia: pp. 109-111.

Thesis Type: Master's Degree Thesis
Institution: LUISS Guido Carli
Degree Program: Master's Degree Programs > Master's Degree Program in Marketing (LM-77)
Chair: Newsmaking & brand storytelling
Thesis Supervisor: Giorgino, Francesco
Thesis Co-Supervisor: Comin, Gianluca
Academic Year: 2017/2018
Session: Summer
Deposited by: Alessandro Perfetti
Date Deposited: 05 Mar 2019 15:21
Last Modified: 05 Mar 2019 15:21
URI: https://tesi.luiss.it/id/eprint/22447

Downloads

Downloads per month over past year

Repository Staff Only

View Item View Item