Libertà di espressione e pubblicità: il fenomeno del product placement
Maggio, Vittoria (A.A. 2017/2018) Libertà di espressione e pubblicità: il fenomeno del product placement. Tesi di Laurea in Tutela internazionale dei diritti umani, LUISS Guido Carli, relatore Pietro Pustorino, pp. 140. [Single Cycle Master's Degree Thesis]
Full text for this thesis not available from the repository.
Abstract/Index
La libertà di espressione negli strumenti giuridici universali. La libertà di espressione negli strumenti giuridici regionali. Libertà di espressione e pubblicità. Il product placement.
References
Bibliografia: pp. 128-140.
Thesis Type: | Single Cycle Master's Degree Thesis |
---|---|
Institution: | LUISS Guido Carli |
Degree Program: | Single Cycle Master's Degree Programs > Single Cycle Master's Degree Program in Law (LMG-01) |
Chair: | Tutela internazionale dei diritti umani |
Thesis Supervisor: | Pustorino, Pietro |
Thesis Co-Supervisor: | Virzo, Roberto |
Academic Year: | 2017/2018 |
Session: | Autumn |
Deposited by: | Marco Salvati |
Date Deposited: | 14 Mar 2019 11:41 |
Last Modified: | 14 Mar 2019 11:41 |
URI: | https://tesi.luiss.it/id/eprint/22532 |
Downloads
Downloads per month over past year
Repository Staff Only
View Item |