Libertà di espressione e pubblicità: il fenomeno del product placement

Maggio, Vittoria (A.A. 2017/2018) Libertà di espressione e pubblicità: il fenomeno del product placement. Tesi di Laurea in Tutela internazionale dei diritti umani, LUISS Guido Carli, relatore Pietro Pustorino, pp. 140. [Single Cycle Master's Degree Thesis]

Full text for this thesis not available from the repository.

Abstract/Index

La libertà di espressione negli strumenti giuridici universali. La libertà di espressione negli strumenti giuridici regionali. Libertà di espressione e pubblicità. Il product placement.

References

Bibliografia: pp. 128-140.

Thesis Type: Single Cycle Master's Degree Thesis
Institution: LUISS Guido Carli
Degree Program: Single Cycle Master's Degree Programs > Single Cycle Master's Degree Program in Law (LMG-01)
Chair: Tutela internazionale dei diritti umani
Thesis Supervisor: Pustorino, Pietro
Thesis Co-Supervisor: Virzo, Roberto
Academic Year: 2017/2018
Session: Autumn
Deposited by: Marco Salvati
Date Deposited: 14 Mar 2019 11:41
Last Modified: 14 Mar 2019 11:41
URI: https://tesi.luiss.it/id/eprint/22532

Downloads

Downloads per month over past year

Repository Staff Only

View Item View Item