Sport marketing & brand storytelling

Scognamiglio, Ferdinando (A.A. 2017/2018) Sport marketing & brand storytelling. Tesi di Laurea in Newsmaking & brand storytelling, LUISS Guido Carli, relatore Francesco Giorgino, pp. 132. [Master's Degree Thesis]

[img]
Preview
PDF (Full text)
Download (2MB) | Preview

Abstract/Index

Marketing sportivo, definizione ed evoluzione del concetto. Le nuove frontiere dello sport marketing. Lo strumento della sponsorizzazione nello sport marketing. Storia e sviluppo della sponsorizzazione. Caso studio: la passione per il calcio e il brand storytelling.

References

Bibliografia: pp. 109-111.

Thesis Type: Master's Degree Thesis
Institution: LUISS Guido Carli
Degree Program: Master's Degree Programs > Master's Degree Program in Marketing (LM-77)
Chair: Newsmaking & brand storytelling
Thesis Supervisor: Giorgino, Francesco
Thesis Co-Supervisor: Balestrieri, Luca
Academic Year: 2017/2018
Session: Autumn
Deposited by: Alessandro Perfetti
Date Deposited: 21 May 2019 13:55
Last Modified: 21 May 2019 13:55
URI: https://tesi.luiss.it/id/eprint/23558

Downloads

Downloads per month over past year

Repository Staff Only

View Item View Item