Foodtelling: il caso Loacker
Catello, Pierluigi (A.A. 2017/2018) Foodtelling: il caso Loacker. Tesi di Laurea in Newsmaking & brand storytelling, LUISS Guido Carli, relatore Francesco Giorgino, pp. 125. [Master's Degree Thesis]
Full text for this thesis not available from the repository.
Abstract/Index
Il corporate storytelling ed il mercato alimentare. Il food marketing. Il foodtelling e la sua importanza per le aziende del settore alimentare. Come è cambiato il mercato alimentare con lo sviluppo del web. Il caso Loacker. Modello di brand storytelling di Loacker.
References
Bibliografia e sitografia: pp. 105-110.
Thesis Type: | Master's Degree Thesis |
---|---|
Institution: | LUISS Guido Carli |
Degree Program: | Master's Degree Programs > Master's Degree Program in Marketing (LM-77) |
Chair: | Newsmaking & brand storytelling |
Thesis Supervisor: | Giorgino, Francesco |
Thesis Co-Supervisor: | Balestrieri, Luca |
Academic Year: | 2017/2018 |
Session: | Autumn |
Deposited by: | Alessandro Perfetti |
Date Deposited: | 21 May 2019 15:02 |
Last Modified: | 21 May 2019 15:02 |
URI: | https://tesi.luiss.it/id/eprint/23572 |
Downloads
Downloads per month over past year
Repository Staff Only
View Item |